W naszym przedszkolu korzystamy z aplikacji LiveKid
Aktywność dziecka na bieżąco
Aplikacja to Twoje „okno do placówki”. Na bieżąco widzisz, co porabia Twoje dziecko – zajęcia, sen czy ilość zjedzonego posiłku.
Bezpieczeństwo danych
Dane Twoje i Twojego dziecka są w aplikacji bezpieczne, dzięki zaawansowanej technologii systemu i jego zgodności z RODO.
Wygodna komunikacja
Wszystkie informacje i pytania dotyczące Twojego dziecka wysyłasz do konkretnych osób bezpośrednio przez aplikację.
Poniżej poradnik krok po kroku
Pierwsze kroki rodzica w aplikacji
Drogi rodzicu! Zaplanuj nieobecność dziecka, wysyłaj wiadomości do wychowawców i dyrektora, sprawdzaj co Twoje dziecko robi w ciągu dnia w zakładce
- Aktywności, ustaw zdrobnienie od imienia Twojego dziecka, którego najczęściej używasz w zakładce
- Profil oraz wiele więcej!
Jak zalogować się do LiveKid po raz pierwszy jako rodzic?
Są na to dwa sposoby
Jak działa funkcja Kiosk?
Funkcja kiosk, co to takiego ❓
Kiosk polega na zaznaczaniu obecności dziecka przez rodziców. Wystarczy umieścić w placówce telefon lub tablet, na którym rodzice będą sami zaznaczać obecności.
Zamiast karty magnetycznej każdy rodzic dostaje kod pin, który wpisuje w aplikacji podczas odnotowania obecności dziecka 🧒🏼
Jak mogę odwołać posiłek mojego dziecka?
Wystarczy tylko odznaczyć dany posiłek albo zaplanować zmiany w jadłospisie.
Gdzie sprawdzić ogłoszenia w aplikacji?
Co zrobić gdy nauczyciel wysyła komunikat do rodzica? Gdzie sprawdzić te ogłoszenia?
W aplikacji przychodzi automatyczne powiadomienie, ale nie zawsze mamy czas od razu je otworzyć. Dlatego w aplikacji LiveKid do każdego ogłoszenia możesz powrócić w każdej chwili. Informacja, jak to zrobić, znajduje się w filmiku ☺️
Jak opłacić rachunek w LiveKid?
LiveKid nie tylko przypomni Ci o rachunku do zapłacenia, ale także umożliwi jego natychmiastowe uregulowanie. Jednocześnie placówka od razu dostanie informację o Twojej płatności. Natomiast płacenie poprzez aplikację nie jest obowiązkowe i można wykonywać przelewy tradycyjną metodą.