W naszym przedszkolu korzystamy z aplikacji LiveKid
Aktywność dziecka na bieżąco
Aplikacja to Twoje „okno do placówki”. Na bieżąco widzisz, co porabia Twoje dziecko – zajęcia, sen czy ilość zjedzonego posiłku.
Bezpieczeństwo danych
Dane Twoje i Twojego dziecka są w aplikacji bezpieczne, dzięki zaawansowanej technologii systemu i jego zgodności z RODO.
Wygodna komunikacja
Wszystkie informacje i pytania dotyczące Twojego dziecka wysyłasz do konkretnych osób bezpośrednio przez aplikację.
Poniżej poradnik krok po kroku
Pierwsze kroki rodzica w aplikacji
Drogi rodzicu! Zaplanuj nieobecność dziecka, wysyłaj wiadomości do wychowawców i dyrektora, sprawdzaj co Twoje dziecko robi w ciągu dnia w zakładce
- Aktywności, ustaw zdrobnienie od imienia Twojego dziecka, którego najczęściej używasz w zakładce
- Profil oraz wiele więcej!
Jak zalogować się do LiveKid po raz pierwszy jako rodzic?
Są na to dwa sposoby
Jak mogę odwołać posiłek mojego dziecka?
Wystarczy tylko odznaczyć dany posiłek albo zaplanować zmiany w jadłospisie.
Gdzie sprawdzić ogłoszenia w aplikacji?
Co zrobić gdy nauczyciel wysyła komunikat do rodzica? Gdzie sprawdzić te ogłoszenia?
W aplikacji przychodzi automatyczne powiadomienie, ale nie zawsze mamy czas od razu je otworzyć. Dlatego w aplikacji LiveKid do każdego ogłoszenia możesz powrócić w każdej chwili. Informacja, jak to zrobić, znajduje się w filmiku ☺️
Jak opłacić rachunek w LiveKid?
LiveKid nie tylko przypomni Ci o rachunku do zapłacenia, ale także umożliwi jego natychmiastowe uregulowanie. Jednocześnie placówka od razu dostanie informację o Twojej płatności. Natomiast płacenie poprzez aplikację nie jest obowiązkowe i można wykonywać przelewy tradycyjną metodą.